Hur tänker man?

Tjabbah bloggen, nu vill jag bara skriva av mej lite!
Jag hoppas att personen detta är riktat till kollar men det gör den säkert inte.. Jaja jag känner att jag måste få skriva av mej lite om dagens händelse så jag kommer liksom inte använda några namn men.. Assu det är såhär att jag blev typ sur eller ah inte besviken direkt men liksom ett exempel bara nu, vi säger att, nej jag kom inte på något, försök att förstå ändå, utan min dåliga förklaring! Ja jag blir trött och sur på folk som säger saker men inte "håller" de assu det var inte så jätte allvarigt i det här fallet men man blir j ändå besviken (?) Jag menar har man stått och väntat i en kvart tio minuter på något när man hade 2 planer men valde ett framför ett annat för att få vara med kompisar... Ja och när man har stått där och väntat, och väntat så tillslut får man ett SMS kan inte komma liksom, inte kul... Då gick båda planerna in i helvettet. Assu klart man blir sur, visst det skulle du också bli? Speciellt om man är hungrig! Jag vet att du inte skickade fel sen, hur stor sannolikhet är det att du skickar ett SMS, blev ni sura på mej? O: när jag har gått förbi dej och ignorerat dej, och inte satt mej vid sama bord som dej på lunchen? Och 2 minuter efter får man visst ett SMS (jag hade inte svarat på det första) där det står Ojj skickade fel.. Jag menar det är bullshit, man får fråga saker. Jag hade inte lust och svara eftersom att svaret var uppenbart men om du ändå vill veta, så ja, ja jag blev sur, klart man blir sur? Men jag vill inte bråka, inte nu iallafall.. Men jag måste få vara sur åtminståne ett tag? Men jaja..

CHIAO!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har försökt att be om ursäkt men det går inte! Eftersom att ni ignorerar mig. och du vrf jag inte fick gå dit det var att jag sa till dom andra(du vet) att jag skulle dit och precis då sa typ nettan: nej idag är det skolans mat som gäller och blev lite sur det var därför men om ni vill vara sura så får ni ju det ,jag kan liksom inte göra så mycket.

Du vet vem ja är

2009-09-16 @ 14:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0