Vet inte, bryr mig inte, räkna inte me det.


Ska berätta om dagen lite snabbt måste duscha sen!
Sprutan måste ha påvärkat min hjärna på något sätt för imorse när jag skulle värma min macka, den va fryst, så då tänkte jag när jag satte på tiden att det var mitt glas med oboy så jag satte brödet på 1 minut och 10 sekunder och jag brukr ta typ 30-35 sekunder på brödet, sen när det är 20 sekunder kvar kommer jag på de liksom, det vart alldelles hårt, uuäck, sen satte jag i bara en kopp i micron istället för en kopp med mjölk i, snacka dum! Skolan har varit okej, men Frida har skadat mig idah, ajj hörru. Menmen haha det var så kul en grej men kan tyvärr inte skriva de här, det tar för lång tid. Men ja efter skolan så gick jag och Sofia hem till henne och pluggade, sen när Amanda hade slutat gick vi hem till mig, sen till henne och åt oså, sen kom pappa och hämtade mig. Imorn ska Amanda sova hos mig eller jag hos henne, we dont know.
Skriver mer imorn.

PEACE OUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0