NEW MOON.


Halloj.
Lessen för att jag inte skrev mer igårkväll. Vi hade iallafall jätte roligt. Innan middagen gjorde vi inte så mycket vi satt typ bara på Amandas rum med våra datorer och häckade, haha nej driver, vi tog bilder och skrattade mm. Sen efter middagen så gick vi till gulan och köppte godis, sen såg vi på idol och lite mera. Haha en grej va lite kul.
Vem va det, vem vad det som sluta vattna?
Vad ska jag göra med min fucking blomma?!

Haha typ bara Amanda och Emelie som fattar. Ja sen på lördagen så vaknade vi runt nio ungefär. Då typ segade vi ett tag, sen typ käkade vi frulle och fixade oss. Vi fick jäkligt stressigt för vi skulle möta upp Elin i TC men vi hann inte till 12:02 bussen, så vi tog den andra. Haha sen när vi kom fram Amanda och Emelie vart typ sura för dom trodde vi gick fel väg haha det var faktiskt kul. Vi kom dit lite för tidigt så vi käkade lite. Sen gick vi runt där, jag och Emelie höll typ på att av värmeslag, omg. Sen kom vi allafall in i salongen. Filmen var super bra! OMG! Efter filmen gick vi och käkade, vi typ stog och bevakade ett bord i typ 5-10 minuter, hehe. Sen fick vi vår mat, och Elin grisade som fan, haha nej inte direkt men lite kladdigt blev det, right Elin? Hehe. Sen gick vi typ ut och väntade på skjutssen hem, sen kom pappa och hämtade mig och Amanda, sen åkte vi hem till henne tog våra grejjer sen hem till mig. Och nu ser vi på tv. Skit många var på Heron som man kände igen, typ Linda, Elli, Jeppe, orkar inte säga alla.
Skriver mer imorn.

PEACE OUT!


Kommentarer
Postat av: Julia

Fin blogg <3

2010-01-12 @ 15:03:32
URL: http://julllanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0