Igårkväll.


Chacha!
Japp, igår va jag ju med Amanda, vi var i TC för hon skulle hämta ett par örhängen av hennes kusin. Sen så typ när vi hade kommit hem kom hennes mamma och hämtade henne. Sen då gjorde jag inte så mycket, sen på kvällen skulle vi över till grannarna och typ käka middag mm. Det var väl kul. Vi kollade på gamla dagisfoton haha gud va små och söta vi var! Såg även en skolkatalog året innan jag började sexårs så jag gick på dagis då, gud va söta alla var! Sen gick vi "barnen" över hit, vi såg typ comedy fight club, hål i väggen, Smekmånaden och Die hard 4. Ja sen var jag så trött så jag slaggade. Ja idag är det dans uppvisning! Yeees.

PEACE OUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0