HISS/DISS



1. Föräldrar! Yes jag hissar föräldrar. Nu kanske folk tänkerker emh what?! Men ändå det är nog dom som älskar en mest i hela världen, det är dom som ställer upp för än, dom jobbar ju för att man ska få mat på bordet, det är inte fy skam de inte! Plus det va dem som gav dig livet. Visst kan dom vara jobbiga, rent ut sagt förjävliga ibland men det hör liksom till.
Nej men allvarligt HISS på föräldrar!

2. Äkta vänner! Behöver man ens förklara?! Finns det något bättre än äkta vänner. Dom som finna där no mather what! Det är det man vill ha inte folk som kommer och går, som finns där ibland, när det passar dom,  som går till någon annan hela tiden. Man vill ha en vän man kan lita på, som inte lämmnar en, som finns där. Det är dom man har livet ut. Jag har stött på "vänner" som dissar och sviker, man märker i längden vad som är rätt och fel. Har du en äkta vän, håll i den hårt, det finns för få sånna!
Stor fet HISS på äkta vänner!

3. Julen! Me loves julen! Jag vet kallt, antgligen snöregn mm. Men när snön kommer så blir man ju glad, allvarligt, det är inte precis så att man bah- Fuck, fan, fan, fan när snön kommer, inte den första riktiga snön. Sen "väntan" på julafton jag tycker det är super mysigt! Med allt pyssel, musik och annat hit och dit, och julklappar me loves! Sen att man umgås med familj vänner släkt är jätte mysigt!
Jag HISSAR julen högt!


1. Folk som tror sig vara något! Usch hatar sånna! Folk som går runt och tror att dom "bestämmer" hur det ska vara. Skaffa ett liv vafan. Det är fett töntigt att gå runt och tror att man bestämmer, när folk igentiligen viskar och säger "eh vad håller han/hon på med?! Fett störd! :S" Förlåt mig nu, men gå och hacka på andra måste ju vara såååå roligt? Det är sjukt töntigt, kolla på dig själv först, ska jag hämta segel för att du ska förstå? Assu åååh blir sjukt frustrerad på sånna som tror att dom bestämmer, bara för dom har hittat på i sin hjärna att dom är något?!
Jag DISSAR dom HÅRT

2. Grupptryck! Vilje styrka folket! Om ens "vänner" t.ex. säger här jag har en cigg testa!, och då kanske man tvekar, då säger "vännerna" ååh fett feg och allt. Så testar man. Även fast man inte vill, annars får man kanske inte va med i "gänget". Bara en fråga ömh vad är det för vänner?! Emh assu kan man ens kalla sånna för vänner? Nej grupptryck är bara för dåligt. Stå på er hallå?! Säg nej om det inte passar, gå där ifrån gör något! Något du inte ångrar dvs. Men hallå det finns bättre folk än så. Fall inte för grupptryck stå på dig och säg nej!
DIIIISS på grupptryck!

3. Tonårshormoner! Åååh, assu ibland blir jag bara för sur. Vi har ju fått bärbara datorer, jag skulle slagga hos Sofia för inte så länge sen, jag vart så sjukt sur på datorn att det var nära att jag slängde ut den genom fönstret. Jag blir skitlätt sur, arg och frustrerad. Det är skitjobbigt! Umgivningen blir ju inte heller direkt glad. Så alla som är i närheten av mig ganska ofta få mig inte sur, man vet aldrig vad som händer!
DISS, DISS, DISS på tonårshormoner!

PEACE OUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0