Dansen.


Hejhej.
Jag skrev inte igår för att jag inte orkade eller hade tid. Dansuppvisningen gick jätte bra, var inte jätte nöjd med två av platserna jag fick, men det funkade. Ja bilden är på Mig, Sofia och Amanda på hipphopdansen. OBS ignorera våra face. Ja sen fter dansen sov jag hos Sofia. Hennes pappa hade spelat in alla danserna så vi såg på dom, och gud va vi arvade ibland! Hennes syster Alice som var på överving bah - Vad är det som är så himla kul?! Haha. Ja jag hade i allafall skit kul hela söndage, så tack för de allihoppa!
Skriver inget mer ska plugga nu.

PEACE OUT!


Kommentarer
Postat av: Vera

Kan du inte lägga ut videon dåe?? xD

2009-11-16 @ 17:03:42
URL: http://pinkpebbles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0