At Amanda place.


Hejsan allihoppa.
Yes nu är jag hos min söta Bästaväns "crib", haha! Men ja det har varit en bra dag. Idrotten var sådär vi körde basketfia, det är som fiamedknuff fast man har en stor plan och man ska sätta bollen i basketkorgen för att få gå ett steg liksom. Vi fuskade ganska mycket. Vi kom 4a, 4a, 3a, 4a. Av 4 lag dåra. Ja sen käkade vi, haha vi snackade om spöken idag, gud vilka samtalsämmnen vi har, skolan, spöken, gud vet vad, hehe. Emelies syrra hade vart med om värsta läskiga saken! Shit. Sen hade Wilma snackat om ett spel som vi körde, det var inte så läskigt som hon sa att det va, men det laddade så mycket. Kanske kör det ikväll. Meet me at Hotel 626 at 6 pm, yes hehe. Sen efter skolan drog jag och Amanda hem till henne och nu väntar vi på Emelie. I hope we will have fun.
Men nu ska jag köa bouble strugle med Amanda, hehe.

PEACE OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0