Amanda slaggar!

Fredag den 13, btw hejsan.
Sorry för dålig uppdatering, jag har inte pallat bara. Dagen har väl varit bra. Först hade vi so sen spanska, då skulle såklart brandlarmet gå igång, yes, kunde ha varit bra, men lärarna tycker ju att man ska frysa ihjäl där ute och man får absolut inte hämta sin jacka nej nej. Fock tänkte jag när jag stog där och hacka tänder.. Sen hade vi idrott men jag var inte me för att jag har ont i armen och dom körde basket liksom. Men jag var inte ensam på bänken söta Nicole och Michelle var ju där. Vi lyssnade typ på musik bara och Michelle messa me någon sexa som Nicole absolut inte fick veta något om och jag fick inte säga något, haha. Ja sen hade vi ömh lunch och sen typ biologi. Sen slutade vi men jag satt och kollade på Amandas bildlektion. Guud deras klass var jätte lugn då, antar att den inte alltid är så, hehe.  Men det var roligt! Sen gick vi hem till Amanda. Vi hade skoj as usual. Sen åkte vi hem till mig och åt osv. Nu ska vi fortsätta se på idol.
Skriver imorn.

PEACE OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0